JAG DRAR TILL..

.. Stan strax med mamma!<3
Jag ska kolla efter lite nya kläder och lite annat små skit!:)
Jag måste hitta något som jag kan ha på mig imorgon, för imorgon är en väldigt speciell dag! Mer om det får ni veta när jag kommer hem!

Min dag, hittils:

Ätit frukost(som jag alltid gör)
• Hunnit att blogga här, och på min egena blogg:
amandaahlife.blogg.se , checka gärna in den och komentera om du vill!:)
Hjälp mamma med tvätten och vikit  in allt i min garderob(duktig flicka)
• Kollat "lite" efter kläder tills imorgon
• Och läst alla mian favorit bloggar<3

Så nu ska jag dra av mig mjukis kläderna och på med mina "vanliga" kläder som jag ska ha under hela dagen och dra iväg!:)

LYCKA TILL PÅ MATCHEN(ERNA) KLARA!♥·♥

P&K mee and my clothes♥.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0